有一同事o係公司春茗時後飲醉左,硬拉我地去卡拉OK,重話邊個唔去就唔妥邊個。

我地無佢沒辦法,唯有扶佢上的士,直駛去佢屋企,騙佢話係去卡拉OK。

到左佢屋企,佢老婆開門,佢一見到老婆就攬住老婆,重笑嘻嘻的對住我地講:「呢個姐姐仔真係幾索,有d似我老婆!」

佢老婆臉色即時就變左,但係因為我地o係度所以先無發作,當無野咁就返房訓覺。

條友招呼我地o係客廳坐,要我地點歌,然後對我地講話要去廁所,入左廁所唔到1分鐘,佢屋企電話就響,佢老婆出來聽電話,聽左無半分鐘就"啪"一聲將成個電話打爛,跟住條友就o係廁所出來,對住我地興高采烈講:"兄弟,今晚玩盡D,我已經打左電話返屋企同我老婆講我今晚OT唔返來啦"。

勃起困難,做到一半會軟掉,吃什麼藥比較適合,依個人性功能老化程度不同,55歲內建議 - 犀利士

幽默笑話,男性功能障礙,兩性話題,陽痿怎麼辦,男性攝護腺,健康養生,早洩怎麼辦


犀利士5mg 10mg 20mg 40mg 100mg


arrow
arrow
    全站熱搜

    天天爆笑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()