WHEN AGE HURTS!

您是否曾經感到有點罪惡感,當您看著與自己相同年齡的人,並且認為自己不是對方這樣老?OK,您一定會喜歡底下這個!
HAVE YOU EVER BEEN GUILTY OF LOOKING AT OTHERS YOUR OWN AGE AND THINKING, SURELY I CAN'T LOOK THAT OLD. WELL.....YOU'LL LOVE THIS ONE!

我名叫愛麗絲,我去看一個第一次預約的新的牙醫,我坐著等他來,我注意到他的執照上有他的全名
MY NAME IS ALICE SMITH AND I WAS SITTING IN THE WAITING ROOM FOR MY FIRST APPOINTMENT WITH A NEW DENTIST. I NOTICED HIS DDS DIPLOMA, WHICH BORE HIS FULL NAME.

突然,我想起一個高高又英俊的黑髮男孩,與他同名,是30年前我高中的同班同學
SUDDENLY, I REMEMBERED A TALL, HANDSOME, DARK HAIRED BOY WITH THE SAME NAME HAD BEEN IN MY HIGH SCHOOL CLASS SOME 30-ODD YEARS AGO.

是否這就是我曾經迷戀的那個秘密對象呢
COULD HE BE THE SAME GUY THAT I HAD A SECRET CRUSH ON, WAY BACK THEN?

看到他時,喔,我很快就拋棄這樣的想法
UPON SEEING HIM, HOWEVER, I QUICKLY DISCARDED ANY SUCH THOUGHT...

這個禿頭灰髮臉部深縐的男人與我同學比太老了。在他檢查完我的牙齒後,我問他是否曾就讀摩根園區高中
THIS BALDING, GRAY HAIRED MAN WITH THE DEEPLY LINED FACE WAS WAY TOO OLD TO HAVE BEEN MY CLASSMATE. AFTER HE EXAMINED MY TEETH, I ASKED HIM IF HE HAD ATTENDED MORGAN PARK HIGH SCHOOL ..

是啊,我是。我是野馬,他閃爍著一種驕傲。
"YES, YES I DID. I'M A MUSTANG!" HE GLEAMED WITH PRIDE.

您何時畢業的
'WHEN DID YOU GRADUATE?' I ASKED

喔,1975,為何問這個呢
0H, HE ANSWERED, "IN 1975. WHY DO YOU ASK?"

我驚嘆說:你在我的班級
"YOU WERE IN MY CLASS!" I EXCLAIMED.

他很近的打量著我
HE LOOKED AT ME CLOSELY.

然後這個很醜的
THEN THAT UGLY,

老的
OLD,

禿頭
BALD,

皺紋
WRINKLED,

肥屁股
FAT ASS,

灰髮的
GRAY HAIRED,

衰老的
DECREPIT,

狗娘養的傢夥問我
SON OF A BITCH ASKED.....

您是敎什麼的???
"WHAT DID YOU TEACH???" !

早洩怎麼辦,早洩吃什麼藥 - 必利勁



幽默笑話,男性功能障礙,兩性話題,陽痿怎麼辦,男性攝護腺,健康養生,早洩怎麼辦


犀利士5mg 10mg 20mg 40mg 100mg


arrow
arrow
    全站熱搜

    天天爆笑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()